HTML

Honnan is tudhatnánk?

Jehova tanúiról, amilyennek megismertem a Szervezetet.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Kényszerszünet

2014.03.03. 13:45 Por Cicus

Nem emlékszem írtam-e korábban, hogy lesz majd, hogy akár hetekre is eltűnök. Ha írtam is, azt 1-3 hétnek gondoltam, de nem ennyi időnek. Múltkor (majd egy hónapja), mikor válaszoltam hozzászólásokra, aznap akartam írni a következő bejegyzésem. Sőt, igazából már a Szellemi eledel c. bejegyzésem megírása után neki akartam kezdeni a következő bejegyzésnek, aminek a Mese habbal fantázia címet találtam ki, igazából már hetekkel előtte. Szóval már vagy 2 hónapja a fejemben volt az, amit remélhetőleg most már mihamarabb megírok, csak sajnos közbe jöttek nem várt dolgok. Na meg ahogy már korábban is írtam, ha nem lenne muszáj, szívem szerint nem foglalkoznék Jehova Tanúival, de sajnos az érzés nem kölcsönös. Időről-időre megzavarják az életem, úgyhogy kényszerülök még írni róluk.

Addig viszont továbbra is ajánlom a http://jehovatanui.blog.hu/ -t. Kényszerszünetem közben oda is csak 1-2 alkalommal sikerült felnéznem, de igazi felfrissülés volt olvasni a különböző hozzászólásokat, véleményeket, nézőpontokat.

2 komment

Címkék: kényszerszünet

A bejegyzés trackback címe:

https://hitem.blog.hu/api/trackback/id/tr675841282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

f i n i t o (törölt) 2014.03.04. 19:39:29

"ha nem lenne muszáj, szívem szerint nem foglalkoznék Jehova Tanúival"

na persze, és mi lesz azokkal, akik ide szoknak??

felelőssé leszel azokért, akiket 'megszeliditettél' ahogy a kis herceg mondaná :)

Por Cicus 2014.03.07. 18:23:52

@undercover: Pontosan! Tudom és ez is közre játszott abban, hogy nem akaródzott blogot nyitnom ebben a témában. De végül úgy voltam, hogy sose lehet tudni, lehet csak néhány bejegyzést fogok produkálni, de lehet az a néhány pont elég lesz 1-2 vagy akár több embernek is arra, hogy átértékeljék az életüket és akkor viszont már megérte. :)
süti beállítások módosítása