HTML

Honnan is tudhatnánk?

Jehova tanúiról, amilyennek megismertem a Szervezetet.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

Jehova tanúi, így üdvözöljétek egymást!

2016.04.07. 14:08 Por Cicus

Nem is olyan régen láttam ezt a mozgó képet, amin nagyon jót nevettem és amivel kapcsolatban ma olvastam egy találó olvasói levelet a jehovatanui.blog.hu-n: Olvasóink küldték 112.

funny-gif-mr-bean.gif

Én úgy gondolom, ez a megfelelő üdvözlési forma, ha olyannal találkozunk, aki nem közeli hozzátartozónk, értsd: családtag, rokon, esetleg egy nagyon közeli barát. Kriszti esetében erről szó sem volt, hiszen, ahogyan írja is, édesapja nem volt partner az üdvözlés azon formájában, amit a testvérnő választott: magasabb lévén, nem hajolt le az őt üdvözlő testvérnőhöz, aki ennek ellenére mégis "rámászott".
Azért is visszatetsző még ez, amire Energia Vámpír oly nagy lelkesedéssel rámutatott, had idézzem őt: "3, azaz három éve nem jár gyülibe a fater?
Az olyanok mindenre képesek (akik 1, azaz egy éve nem járnak gyülibe, azok is, hát még akik 2, azaz három éve nem járnak gyülibe)". Ennek ellenére a testvérnő, ahogyan szintén E. V. olyan szépen megfogalmazta "masszívan arcon csókolgatta" "fatert". Azt hiszem nem kell magyaráznom, hol van itt a hiba.

Persze lehet azzal védekezni, ahogyan azt teszik is, hogy Jehova tanúi is emberek, csakhogy nekem ezzel annyi a bajom, hogy ennek ellenére magukat mint valami magasabb rendű elitet tartják számon. Ők, az "egyetlen igaz vallás" tagjai, akik egyedüliként menekülnek majd meg Armageddontól és a többi. Ám mikor nekik úgy kényelmes, ők is csupán emberek, akiknek vágyaik vannak... Hangsúlyoznám, nem a vágyakkal vagy az emberi mivoltukkal van a probléma, hanem azzal, ahogyan a "világiakat", "hitetleneket", más valláshoz tartozókat kezelik, lenézik, megbélyegzik, felcímkézik, mintha ők különbek lennének, csak azért, mert ők "az egyetlen igaz vallás" tagjai.

Ezt azért is érzem fontosnak megemlíteni, mert én sem olyannak ismertem meg "Jehova szervezetét", ami az erkölcsösség magasiskolája, pedig állítólag bibliai alapelvek szerint élnek.
Na igen.
De vajon melyik Biblia alapelvei szerint?

2 komment

Címkék: család erkölcs kettős mérce nézőpont képmutatás Jehova Tanúi

A bejegyzés trackback címe:

https://hitem.blog.hu/api/trackback/id/tr748575946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

l.gabi 2016.04.08. 06:51:55

Ezt mondom a kezdetektől fogva én is, hogy a kiadványaikban magasztalják magukat, de aki belülről látja mi megy, az pontosan tudja mennyire lehet erkölcsösnek nevezni a valóságot. Minden, amit régebben másokra a kiadványaikban leírtak bírálatként, az önmagukra is megáll.
süti beállítások módosítása