HTML

Honnan is tudhatnánk?

Jehova tanúiról, amilyennek megismertem a Szervezetet.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Ami az egyiknek öröm...

2015.01.15. 19:38 Por Cicus

Rég jártam itt, de ez Jehova Tanúinak csak öröm.
Volt.
Eddig.

Jó társaságban repül az idő, ezt aláírom. Sikerült rátalálnom egy olyan közösségre, ahol jól érzem magam, egyfelől ez az oka annak, hogy 3 hónapja írtam utoljára. Illetve a választások idején elkezdtem írni egy bejegyzést, de sajnos nem fejeztem be. Most viszont azt hiszem be fogom és ha tavaly nem is került rá sor, (Isten segedelmével?) közzéteszem ez évben. A témája úgyis mindenkor aktuális.

Azt, hogy melyik ez a jó közösség, amire rátaláltam és alig hiszem el, hogy ilyen létezik, nem nevezem meg. Elég annyi, hogy nem vallásos közösség. Nem akarja senki a másikat meggyőzni, hogy miért kellene az ő vallásához tartozni. Nem akarja senki rám erőltetni a nézeteit. Jehova Tanúi után ez kész felüdülés. Ahogy a Biblia írja, az igazság szabadokká tesz. Pont ezt érzem ebben a közösségben és pont ez az, amit Jehova Tanúi között sohasem éreztem. Azt hiszem ez sokat elmond "az egyetlen igaz vallásról".

Másfelől éltem az életem is és valami csoda folytán csak ritkán találkoztam Jehova Tanúival. Talán a hideg az oka? :)
Sajnos nem ennyire egyszerű, mert ahogy a Biblia írja, Jehova Tanúi, mint ordító oroszlán szerte járnak, keresvén, kit elnyeljenek. I.Péter 5:8
Igaz az elmúlt hónapokban ritkábban voltak jelen életemben, de igazából mindig, mindenütt ott vannak. Mint ordító oroszlán... Ez ösztökél arra, hogy ideje újra feljárnom ide és írnom. Sok dolog van, amit eddig leírtam, de még több, amit még nem. Tavaly is gondoltam rá, hogy talán át kellene vennem Jehova Tanúi taktikáját és hosszabb bejegyzések helyett csak rövidebb, úgy nevezett "Napi szövegeket" írnom. Ám napi szinten nem is kívánok velük foglalkozni, sőt, ahogy azt már többször kifejtettem, ha tehetném egyáltalán nem foglalkoznék velük, de ehhez az kellene, hogy ők se zargassanak engem, illetve a környezetemet. Másfelől szeretem minél érthetőbben kifejteni a véleményem, noha aki akarja, úgyis beleköt a mondandómba, akármilyen bőven fejtem is azt ki. Nem tudom még pontosan hogy lesz, egy biztos, remélhetőleg aktívabb leszek a közeljövőben.

Addig is, szektamentes, sikerekben gazdag, boldog új évet és életet kívánok teljes szívemből Mindenkinek!

Szólj hozzá!

Címkék: kényszerszünet Jehova Tanúi

A bejegyzés trackback címe:

https://hitem.blog.hu/api/trackback/id/tr557077525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása