HTML

Honnan is tudhatnánk?

Jehova tanúiról, amilyennek megismertem a Szervezetet.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

Visszatérés és Család

2014.10.01. 21:02 Por Cicus

Rég jártam itt. Hogy ez jó vagy rossz, azt döntse el ki-ki magának.

Azt hiszem még mikoriban elkezdtem ezt a blogot, említettem, hogy szívem szerint nem foglalkoznék Jehova Tanúival, ha nem volna muszáj. Az utóbbi hetekben (hála egy igaz istennek?) eléggé elült a családunkban ez a téma, ezért nem is éreztem szükségét, hogy foglalkozzam Jehova Tanúival. Viszont volt egy pont ebben az időszakban, mikor felnéztem a jehovatanui.blog.hu-ra és egyik cikkhez úgy éreztem muszáj belinkelnem egy korábbi írásomat, innen az oldalamról. Akkor bele is olvastam egy-két korábbi bejegyzésembe és hihetetlenül jó érzés fogott el. Az, amikor hosszabb ideig nem foglalkozol valamivel, aztán újra rátalálsz, és nem azt érzed, hogy "te jó ég, milyen hülye is voltam akkoriban", hanem azt érzed, hogy akkor és ott helyesen cselekedtél és azóta sem cáfolt rá semmi annak helyességére. Biztos érezte már mindenki ezt az érzést élete során. Úgyhogy ez erőt adott, ösztönzött, hogy ideje visszatérnem. Mert nem írtam még le mindent és amit eddig leírtam sem tudom elégszer felidézni, hisz Jehova Tanúi Szervezete "mint ordító oroszlán szerte jár, keresvén, kit elnyeljen" I.Péter 5:8 Ezért ezentúl megpróbálok gyakrabban és rendszeresebben frissülni. Ha mégsem sikerülne, hisz ember tervez ugye, ajánlom szíves figyelmetekbe a korábbi bejegyzéseim. Különösen a hitehagyottak, hitehagyott oldalak és a kiközösítés címkékkel ellátott bejegyzéseket. Azok sajnos folyamatosan aktuálisak.

Végezetül pedig szeretnék megosztani veletek két idézetet a családdal kapcsolatban, mert szomorú, de igaz, sokan nem az őt megillető helyen tartják számon a családot.
Még Jehova Tanúinál sem.

"Ha pedig valaki az övéiről és főképpen az ő házanépéről gondot nem visel: a hitet megtagadta, és rosszabb a hitetlennél."
I.Timóteush 5:8

"Mert az a férfi aki nem szán időt a családjára sohasem lehet igazi férfi!"
Don Corleone (A keresztapa)

Szólj hozzá!

Címkék: család blogomról

A bejegyzés trackback címe:

https://hitem.blog.hu/api/trackback/id/tr326751257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása